Διαδικτυακή διαφήμιση

Purchase funnel

Η επιτυχία των επιχειρήσεων που επεκτείνουν ή ακόμα και βασίζουν την λειτουργία τους στο διαδίκτυο, κρύβεται μέσα στην βασική ιδέα του καναλιού πωλήσεων (purchase funnel)! Ουσιαστικά το κανάλι πωλήσεων, είναι το βασικό συστατικό του marketing και δείχνει την πορεία που ακολουθούν οι χρήστες του διαδικτύου από την στιγμή της αναζήτησης ενός προϊόντος ή κάποιας υπηρεσίας μέχρι και την τελική πραγματοποίηση της αγοράς!

Το πρώτο τμήμα του καναλιού πωλήσεων, αφορά την απόκτηση της προσοχής των υποψήφιων πελατών σας! Η εκτεταμένη χρήση του διαδικτύου και συγκεκριμένα των μηχανών αναζήτησης από εκατομμύρια χρήστες, έχει μετατρέψει τις μηχανές αναζήτησης στο πιο διαδεδομένο και ευρύ πεδίο όπου έχετε την δυνατότητα να κεντρίσετε το ενδιαφέρον των υποψήφιων πελατών σας και να κερδίσετε την προσοχή τους! Αυτός είναι και ο κύριος παράγοντας που κάνει το Marketing Μηχανών Αναζήτησης τόσο σημαντικό, και φυσικά τόσο προσοδοφόρο!

Πώς λειτουργεί

Ξεκινάμε με την επιλογή λέξεων-κλειδιών και φράσεων που είναι σχετικές με τους διάφορους τομείς της επιχείρησης και των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Στη συνέχεια δημιουργούμε διαφημίσεις κειμένου (text ads), εικόνας (image ads) ή ακόμα και διαδραστικές!

Όταν οι χρήστες πραγματοποιούν μία αναζήτηση, μαζί με τα αποτελέσματα της αναζήτησης, εμφανίζονται και διαφημίσεις σχετικές με τον όρο της αναζήτησης! Επίσης οι διαφημίσεις σας θα εμφανιστούν και σε άλλες συνεργοζόμενες ιστοσελίδες που έχουν περιεχόμενο σχετικό με τις λέξεις-κλειδιά που έχουμε επιλέξει ή με κάποιο συγκεκριμένο θέμα.

Έτσι διαφημίζεστε σε ένα κοινό που ήδη ενδιαφέρεται για εσάς!

Ads placement

Γιατί να επιλέξω διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης

Είναι μια από τις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις που καλούμαστε να απαντήσουμε! Η διαδικτυακή διαφήμιση έχει αρκετά πλεονεκτήματα έναντι των κλασσικών μέσων διαφήμισης όπως τα έντυπα, το ραδιόφωνο και η τηλεόραση. Τα κυριότερα πλεονεκτήματα είναι η μεγάλη απήχηση και το δίκτυο προβολής, οι επιλογές στοχευμένης προσέγγισης, και η δυνατότητα μέτρησης αποτελεσμάτων!

Population reach

Απήχηση

Στο δίκτυο της Google ™ εκτελείται το 91% των διαδικτυακών αναζητήσεων! Με πολύ απλά λόγια, έχετε δυνατότητα να έρθετε σε επαφή με ένα τεράστιο κοινό, υποψήφιων πελατών, την στιγμή που ψάχνουν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που εσείς παρέχετε!

Ένας μέσος χρήστης, περνάει το 47% του χρόνου του στο διαδίκτυο, επισκεπτόμενος ιστοσελίδες του δικτύου προβολής!
google.com

Δίκτυο προβολής

Το δίκτυο προβολής, απαρτίζεται από ιστοσελίδες, που συνεργάζονται με την πλατφόρμα Google ™ AdWords και στις οποίες υπάρχει κάποιος χώρος για προβολή διαφημίσεων! Αν η διαφήμισή σας, σχετίζεται με το περιεχόμενο ή λέξεις-κλειδιά κάποιας συνεργαζόμενης ιστοσελίδας, τότε εμφανίζεται και εκεί!

Με αυτό τον τρόπο, διαφημίζετε αυτόματα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, σε χιλιάδες άτομα, καθώς αυτά επισκέπονται διάφορα σημεία στο διαδίκτυο και χωρίς να έχουν κάνει απαραίτητα κάποια αναζήτηση!

Στοχευμένη προσέγγιση

Με την στοχευμένη προσέγγιση εχετε την δυνατότητα να περιορίσετε την εμφάνιση των διαφημίσεων σας σε συγκεκριμένους χρήστες, οι οποίοι πραγματικά ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, επομένως είναι και πιο πιθανό να ολοκληρώσουν κάποια ενέργεια στην ιστοσελίδα σας, ή να κάνουν κάποια αγορά!

Οι διαφημίσεις σας, μπορούν να ρυθμιστούν ούτως ώστε να εμφανίζονται με κριτήριο την περιοχή που βρίσκονται οι χρήστες, βάσει της γλώσσας τους ή χρησιμοποιώντας διάφορα δημογραφικά στοιχεία, όπως το φύλλο και την ηλικία.

Ads targeting
Ads metrics

Μέτρηση αποτελεσμάτων

Σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο μέσο, στην διαδικτυακή διαφήμιση έχετε από την πρώτη στιγμή στην διάθεσή σας, πολύτιμα στατιστικά στοιχεία, όπως ο αριθμός προβολών των διαφημίσεών σας και ο αντίστοιχος αριθμός κλικ, τα ποσοστά μετατροπών, ποιες διαφημίσεις έχουν μεγαλύτερη απόδοση, ποιες είναι οι πραγματικές αναζητήσεις που εκτελούν οι χρήστες όταν εμφανίζονται οι διαφημίσεις και πολλά ακόμα...

Στην πραγματικότητα είναι τόσα πολλά, που αυτή η σελίδα θα μπορούσε να ήταν αφιερωμένη αποκλειστικά στα στοιχεία και τους δείκτες απόδοσης που έχετε στην διάθεσή σας! Η ανάλυση όλων αυτών των δεδομένων όμως, δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να σας απασχολήσει, γιατί την κάνουμε εμείς για εσάς και σας στέλνουμε τις σχετικές αναφορές κάθε 7, 15 ή 30 ημέρες! Λόγο της συνεχής παρακολούθησης της απόδοσης των διαφημίσεών σας, είμαστε σε θέση να σας προτείνουμε το πως θα μπορούσατε να κάνετε ακόμα πιο επιτυχημένη και κερδοφόρα την παρουσία σας στο διαδίκτυο!

Τι είναι οι μετατροπές

conversions

Στην ιστοσελίδα, το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) ή και την εφαρμογή σας (web app ή mobile app), μπορείτε να ορίσετε στόχους που θα θέλετε να πραγματοποιούν οι χρήστες. Για παράδειγμα μπορείτε να ορίσετε ως στόχο, την επίσκεψη σε μία συγκεκριμένη σελίδα, την εγγραφή σε κάποια λίστα ενημέρωσης (newsletter), την εκτέλεση κάποιας ενέργειας όπως παρακολούθηση ενός video ή την ολοκλήρωση κάποιας αγοράς.

Η ολοκλήρωση κάποιου από τους στόχους που θα έχετε ορίσει, ονομάζεται μετατροπή. Ο αριθμός των μετατροπών είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας απόδοσης των διαφημίσεων σας, καθώς και της συμπεριφοράς των χρηστών που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας ή χρησιμοποιούν την εφαρμογή σας!

Πόσο θα κοστίσει

Cost Per Click

Η πλατφόρμα της Google ™ AdWords υποστηρίζει διάφορους τρόπους χρέωσης. Ανάλογα με τον στόχο που θέλετε να πετύχετε, επιλέγουμε και τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής. Για παράδειγμα, αν θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας (brand awareness) θα χρησιμοποιήσουμε διαφορετική τακτική πληρωμής, σε σχέση με το αν θέλατε να αυξήσετε τις μετατροπές. Η πιο δημοφιλής και πιο συχνά χρησιμοποιούμενη τακτική, είναι αυτή του κόστους ανά κλικ (CPC). Στις καμπάνιες CPC ορίζουμε το μέγιστο ποσό που διατίθεστε να πληρώσετε για κάθε κλικ που θα γίνεται στην διαφήμισή σας!

Ο τρόπος χρέωσης που θα επιλέξουμε, το μέγεθος της διαφημιστικής καμπάνιας, καθώς και τα επίπεδα ανταγωνισμού, καθορίζουν το συνολικό ποσό που θα πρέπει να δαπανήσετε! Επομένως είναι πολύ δύσκολο να σας δώσουμε μία συγκεκριμένη απάντηση σχετικά με το συνολικό κόστος...

Φυσικά, ο συνολικός προϋπολογισμός, είναι ένας από τους κυριότερους παράγοντες που επηρεάζουν την συχνότητα και την θέση εμφάνισης των διαφημίσεων σας, και επειδή θέλουμε να δημιουργούμε αποτελεσματικές διαφημίσεις, μόλις αποκτήσουμε εικόνα για το μέγεθος της καμπάνιας σας και ολοκληρώσουμε την έρευνα των επιπέδων ανταγωνισμού, σας προτείνουμε το πιο αποδοτικό προϋπολογισμό για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα! Σε κάθε περίπτωση, έχετε τον πλήρη έλεγχο και την τελική επιλογή του ποσού που θα επιλέξετε να επενδύσετε για την διαδικτυακή διαφήμισή σας!

Εκτός από το συνολικό κόστος της διαφήμισης, θα επιβαρυνθείτε μόνο μία φορά για τον αρχικό σχεδιασμό και την δημιουργία της διαφημιστικής καμπάνιας, που περιλαμβάνει την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών και σχετικών φράσεων, την δημιουργία θεματικών ομάδων για να πετύχουμε την βέλτιστη απόδοση καθώς και για την συγγραφή των διαφημιστικών κειμένων ή την σχεδίαση των banners (αφορά image ads). Αν έχετε ήδη κάποια διαφημιστική καμπάνια για την επιχείρησή σας, θα χαρούμε να κάνουμε έναν δωρεάν έλεγχο και να σας κάνουμε προτάσεις για την πιο αποδοτική λειτουργία της!

Τέλος υπάρχει μία μικρή μηνιαία χρέωση για την παρακολούθηση της καμπάνιας σας, κατά την διάρκεια της οποίας, κάνουμε αλλαγές όπου κρίνεται απαραίτητο και αναπροσαρμόζουμε το περιεχόμενο των διαφημίσεων (κείμενα ή εικαστικό περιεχόμενο) και τις σχετικές λέξεις-κλειδιά ούτως ώστε να αυξάνουμε τον αριθμό των μετατροπών, των κλικ, ή των εμφανίσεων, ενώ ταυτόχρονα θα διατηρούμε το κόστος των διαφημίσεων σταθερό ή ακόμα και σε κάποιες περιπτώσεις θα το μειώνουμε!

ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Γιατί να επιλέξω την Samsoft

Για ένα και μόνο λόγο! Επειδή είμαστε καλοί σε αυτό που κάνουμε! Και δεν το λέμε εμείς... Το αποδεικνύει η πιστοποίηση AdWords που μας έχει απονεμηθεί από την Google, καθώς και οι καθημερινές ιστορίες επιτύχιας των πελατών μας! Μπορείτε να το διαπιστώσετε και εσείς, απλά επικοινωνόντας μαζί μας!

Ακόμα, εμείς στην Samsoft δεν περιοριζόμαστε μόνο στην σωστή σχεδίαση της διαφημιστικής καμπάνιας! Επιδιώκουμε την στενή συνεργασία μαζί σας, ώστε να υλοποιούμε άμεσα όποιες αλλαγές κρίνονται απαραίτητες, και να πετυχαίνουμε τους στόχους που εσείς έχετε θέσει, ενώ ταυτόχρονα προσπαθούμε να διασφαλίζουμε το μικρότερο δυνατό κόστος!

Marketing Κοινωνικών Μέσων (Social Media Marketing - SMM)

Social networks

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας πολλών ατόμων, και γι αυτό το λόγο χαρακτηρίζονται ως σημεία όπου μπορείτε να προσεγγίσετε τους πελάτες σας, επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη αμεσότητα, ταχύτερη πληροφόρηση σχετικά με νέα προϊόντα, προσφορές και διάφορα events, και μεγαλύτερα ποσοστά συμμετοχής των πελατών σας!

Πώς λειτουργεί

Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά μέσα διαφέρουν αρκετά από τις διαφημίσεις αναζήτησης. Στο marketing κοινωνικών μέσων, ουσιαστικά προωθούμε κάποια συγκεκριμένη ανάρτηση, κάποια προσφορά ή μία σελίδα. Επίσης υπάρχει διαφορά στον τρόπο εμφάνισης των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι διαφημίσεις σας, εμφανίζονται στις ενημερώσεις των χρηστών όπως ακριβώς γίνεται και με το περιεχόμενο που αναρτούν οι φίλοι και οι γνωστοί τους!

Φυσικά και στην περίπτωση των διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχει δυνατότητα για στοχευμένη προσέγγιση, η οποία όμως βασίζεται κυρίως σε δημογραφικά στοιχεία (φύλλο, ηλικία, χώρα κ.λπ.) και σε δεδομένα συμπεριφοράς. Για παράδειγμα, μία διαφήμιση για προσφορές αξεσουάρ κινητών τηλεφώνων, θα ήταν πολύ πιθανό να προβληθεί σε κάποιον χρήστη ο οποίος επισκέπτεται συχνά σελίδες καταστημάτων τεχνολογίας, αλληλεπιδρά με περιεχόμενο σχετικής θεματολογίας και χρησιμοποιεί το κινητό του τηλέφωνο για την πλοήγηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

Behavioral segmentation

Τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στα κοινωνικά μέσα

Social media marketing

Χάρη στα κοινωνικά μέσα, μπορείτε να έρθετε σε άμεση επαφή με τους ήδη υπάρχοντες αλλά και τους υποψήφιους πελάτες σας. Τα σχόλια που σχετίζονται με την επιχείρηση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πολύ αξιόπιστη πηγή κριτικών και φυσικά ως κανάλι ανατροφοδότησης (feedback). Επίσης, όταν απαντάτε σε σχόλια, δίνετε αμέσως την εντύπωση, πως σας ενδιαφέρει η γνώμη των πελατών, και φυσικά ότι είναι το πιο σημαντικό κομμάτι της επιχείρησής σας!

Ακόμα, τα κοινωνικά μέσα, μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση των μετατροπών. Όταν ένας χρήστης, βρίσκεται στην φάση έρευνας για κάποιο προϊόν, είναι πολύ πιο πιθανό να αφιερώσει περισσότερο χρόνο και τελικά να προτιμήσει κάτι που θα προτείνουν οι φίλοι και γνωστοί του.

Ποια κοινωνικά μέσα υποστηρίζεται

Οι διαφημίσεις σας, μπορούν να προβληθούν στο Facebook, στο Twitter και σε συνδυασμό με την πλατφόρμα AdWords και στο Google Plus! Επικοινωνήστε μαζί μας, για να δούμε τις πραγματικές σας ανάγκες, και να σας κάνουμε τις καταλληλότερες προτάσεις για τις διαφημιστικές σας καμπάνιες!

Πόσο θα κοστίσει

Αυτή είναι πιθανά η πιο σημαντική και σίγουρα η πιο συχνή ερώτηση... Η απάντηση όμως, είναι πραγματικά δύσκολη! Το συνολικό κόστος της διαφήμισής σας στα κοινωνικά μέσα, εξαρτάται από αρκετούς παράγοντες, όπως το μέγεθος της καμπάνιας σας, το αντικείμενο, άρα και τα επίπεδα του ανταγωνισμού, το πλήθος των χρηστών που θέλετε να προσεγγίσετε και φυσικά τους στόχους που θέλετε να πετύχετε! Ο συνολικός προϋπολογισμός που διατίθεστε να επενδύσετε για την διαφήμισή σας, αποτελεί ωστόσο αποκλειστικά δική σας επιλογή.

Εκτός από το συνολικό κόστος της διαφήμισης, υπάρχει μία μικρή χρέωση για την διαχείριση των διαφημίσεών σας, η οποία εξαρτάται άμεσα από τον αριθμό τους και διαμορφώνεται όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα.

Social media marketing