Marketing μηχανών αναζήτησης - Samsoft

Marketing μηχανών αναζήτησης

Το marketing μηχανών αναζήτησης (SEM) είναι μία από τις δύο μορφές διαδικτυακής διαφήμισης, όπου η ιστοσελίδα, τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας, προωθούνται μέσω της εκτεταμένης προβολής τους στις σελίδες των αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERPs).

Πώς λειτουργεί;

Το marketing μηχανών αναζήτησης, ξεκινάει με την δημιουργία μίας διαφημιστικής καμπάνιας, η οποία βασίζεται σε λέξεις-κλειδιά και φράσεις που σχετίζονται με τους διάφορους τομείς της επιχείρησης, των προϊόντων και των υπηρεσιών σας και επιλέγονται προσεκτικά βάσει του όγκου των πραγματικών αναζητήσεων που πραγματοποιούνται καθημερινά.

Χρησιμοποιώντας τις επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά και φράσεις, συντάσσουμε διαφημίσεις κειμένου (text ads), εικόνας (image ads) ή ακόμα και διαδραστικές!

Όταν θα πραγματοποιηθεί μία αναζήτηση, σχετική με την επιχείρησή και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, στην σελίδα αποτελεσμάτων, θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις και των δικών σας προϊόντων και υπηρεσιών! Επίσης οι διαφημίσεις σας θα εμφανιστούν και σε ιστοσελίδες του δικτύου προβολής, που έχουν περιεχόμενο σχετικό με τις επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά ή με κάποιο συγκεκριμένο θέμα.

Έτσι διαφημίζεστε σε ένα κοινό που ήδη ενδιαφέρεται για εσάς!

Γιατί να επιλέξω διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης;

Η διαδικτυακή διαφήμιση και ειδικά το marketing μηχανών αναζήτησης έχει αρκετά πλεονεκτήματα έναντι των κλασσικών μέσων διαφήμισης όπως τα έντυπα, το ραδιόφωνο ή η τηλεόραση. Τα κυριότερα πλεονεκτήματα είναι η μεγάλη απήχηση, το εκτεταμένο δίκτυο προβολής, οι επιλογές στοχευμένης προσέγγισης, και η δυνατότητα μέτρησης αποτελεσμάτων!

Απήχηση

Στο δίκτυο της Google ™ εκτελείται περίπου το 90% των καθημερινών διαδικτυακών αναζητήσεων! Με απλά λόγια, έχετε δυνατότητα να έρθετε σε επαφή με ένα κοινό, εκατομμυρίων υποψήφιων πελατών, την στιγμή που ψάχνουν για προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχει και η δική σας επιχείρηση!

Δίκτυο προβολής

Το δίκτυο προβολής, απαρτίζεται από ιστοσελίδες, στις οποίες υπάρχει κάποιος χώρος για προβολή διαφημίσεων από την πλατφόρμα Google ™ AdWords! Αν η διαφήμισή σας, σχετίζεται με το περιεχόμενο ή λέξεις-κλειδιά κάποιας ιστοσελίδας του δικτύου προβολής, τότε εμφανίζεται και εκεί!

Με αυτό τον τρόπο, διαφημίζετε αυτόματα, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, σε χιλιάδες άτομα, καθώς αυτά επισκέπτονται διάφορα σημεία στο διαδίκτυο και χωρίς να έχουν κάνει απαραίτητα κάποια αναζήτηση!

Ένας μέσος χρήστης, περνάει το 47% του χρόνου του στο διαδίκτυο, επισκεπτόμενος ιστοσελίδες του δικτύου προβολής!
google.com

Στοχευμένη προσέγγιση

στόχευση στο marketing μηχανών αναζήτησης

Η στοχευμένη προσέγγιση παρέχει την δυνατότητα εμφάνισης των διαφημίσεων σας σε συγκεκριμένους χρήστες, οι οποίοι πραγματικά ενδιαφέρονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, επομένως είναι και πιο πιθανό να ολοκληρώσουν κάποια ενέργεια στην ιστοσελίδα σας, ή να κάνουν κάποια αγορά!

Οι διαφημίσεις σας, μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να εμφανίζονται με κριτήριο την περιοχή που βρίσκονται οι χρήστες, βάσει της γλώσσας τους ή χρησιμοποιώντας διάφορα δημογραφικά στοιχεία, όπως το φύλο ή την ηλικία.

Μέτρηση αποτελεσμάτων

Σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο διαφημιστικό μέσο, με την online διαφήμιση έχετε στην διάθεσή σας, πολύτιμα στατιστικά στοιχεία, όπως ο αριθμός προβολών των διαφημίσεών σας και ο αντίστοιχος αριθμός κλικ, τα ποσοστά μετατροπών, ποιες διαφημίσεις έχουν μεγαλύτερη απόδοση, ποιες είναι οι πραγματικές αναζητήσεις που εκτελούν οι χρήστες όταν εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας και πολλά ακόμα…

Στην πραγματικότητα είναι τόσα πολλά, που αυτή η σελίδα θα μπορούσε να ήταν αφιερωμένη αποκλειστικά στα στοιχεία και τους δείκτες απόδοσης που έχετε στην διάθεσή σας! Η ανάλυση όλων αυτών των δεδομένων όμως, δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να σας απασχολήσει, γιατί την κάνουμε εμείς για εσάς και σας στέλνουμε τις σχετικές αναφορές κάθε 15 ή 30 ημέρες! Λόγω της συνεχούς παρακολούθησης της απόδοσης των διαφημίσεών σας, είμαστε σε θέση να σας προτείνουμε τρόπους για το πως θα μπορούσατε να κάνετε ακόμα πιο επιτυχημένη και κερδοφόρα την παρουσία σας στο διαδίκτυο!

Τέλειο! Αλλά γιατί να εμπιστευθώ την Samsoft;

Για ένα και μόνο λόγο! Επειδή είμαστε καλοί σε αυτό που κάνουμε! Και δεν το λέμε εμείς… Το αποδεικνύει η πιστοποίηση AdWords που μας έχει απονεμηθεί από την Google, καθώς και οι καθημερινές ιστορίες επιτυχίας των πελατών μας!

Ακόμα, εμείς στην Samsoft δεν περιοριζόμαστε μόνο στην σωστή σχεδίαση της διαφημιστικής καμπάνιας! Επιδιώκουμε την στενή συνεργασία μαζί σας, ώστε να υλοποιούμε άμεσα όποιες αλλαγές κρίνονται απαραίτητες, και να πετυχαίνουμε τους στόχους που εσείς έχετε θέσει, ενώ ταυτόχρονα προσπαθούμε να διασφαλίζουμε το μικρότερο δυνατό κόστος!

Πόσο θα κοστίσει;

Για την διαδικτυακή σας διαφήμιση, θα κληθείτε να αποδώσετε ένα μικρό χρηματικό ποσό για τον αρχικό σχεδιασμό και την μετέπειτα επίβλεψη και συντήρηση της διαφημιστικής σας καμπάνιας στην Samsoft. Επιπλέον θα επιβαρυνθείτε με τις χρεώσεις της πλατφόρμας Google™ AdWords για την εκτέλεση της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

Το εφάπαξ κόστος του αρχικού σχεδιασμού και δημιουργίας της διαφημιστικής καμπάνιας, περιλαμβάνει την αναζήτηση λέξεων-κλειδιών και σχετικών φράσεων, την δημιουργία θεματικών ομάδων (ad groups) που βοηθούν στην βέλτιστη απόδοση της διαφημιστικής καμπάνιας, καθώς και την συγγραφή των διαφημιστικών κειμένων ή την σχεδίαση των banners (αφορά image ads).

Η μηνιαία χρέωση περιλαμβάνει την παρακολούθηση και συντήρηση της διαφημιστικής σας καμπάνιας, από την ομάδα της Samsoft, κατά την διάρκεια της οποίας, γίνονται αλλαγές όπου κρίνεται απαραίτητο. Το περιεχόμενο των διαφημίσεων (κείμενα ή εικαστικό περιεχόμενο) όπως και οι σχετικές λέξεις-κλειδιά και φράσεις, αναπροσαρμόζονται, ώστε να έχετε συνεχώς τον μέγιστο δυνατό αριθμό μετατροπών, κλικ και εμφανίσεων. Λόγω αυτής της διαδικασίας συνεχούς παρακολούθησης και αναπροσαρμογών, μπορούμε να διατηρούμε το κόστος των διαφημίσεων σας σταθερό ή ακόμη και να το μειώνουμε!

Τι θα πρέπει να πληρώσω στην Google;

Η πλατφόρμα Google™ AdWords, υποστηρίζει διάφορους τρόπους χρέωσης και ανάλογα με τον στόχο που θέλετε να πετύχετε, επιλέγουμε τον καταλληλότερο. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σας (brand awareness) θα χρησιμοποιήσουμε διαφορετική τακτική χρέωσης (CPM), ενώ εάν θέλατε να αυξήσετε των αριθμό των μετατροπών θα χρησιμοποιήσουμε διαφορετικό τρόπο χρέωσης (CPA).

Ο πιο δημοφιλής και πιο συχνά χρησιμοποιούμενος τρόπος χρέωσης, είναι το κόστος ανά κλικ (CPC). Στις διαφημιστικές καμπάνιες CPC ορίζουμε το μέγιστο ποσό που διατίθεστε να πληρώσετε για κάθε κλικ που θα γίνεται στην διαφήμισή σας!

Το συνολικό κόστος για μία αποδοτική διαφημιστική καμπάνια, καθορίζεται από τον τρόπο χρέωσης που θα χρησιμοποιηθεί, το πλήθος των διαφημίσεων, καθώς και τα επίπεδα ανταγωνισμού. Το σύνολο αυτών των παραγόντων καθιστά πραγματικά αδύνατο τον καθορισμό ενός γενικού κόστους…

Ο προϋπολογισμός που θα διαθέσετε, είναι ένας από τους κυριότερους παράγοντες που επηρεάζουν την συχνότητα και την θέση εμφάνισης των διαφημίσεων σας, και επειδή θέλουμε να δημιουργούμε αποτελεσματικές και αποδοτικές διαφημιστικές καμπάνιες, μόλις αποκτήσουμε εικόνα για το αντικείμενο και το πλήθος των διαφημίσεων σας και ολοκληρώσουμε την έρευνα των επιπέδων ανταγωνισμού, σας κάνουμε μία αναλυτική πρόταση προϋπολογισμού, για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα!

Σε κάθε περίπτωση, έχετε τον πλήρη έλεγχο και την τελική επιλογή του ποσού που θα επιλέξετε να επενδύσετε για την διαδικτυακή διαφήμισή σας!

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι οι μετατροπές (conversions)